Όσο στην Ελλάδα τίτλοι κειμένων σε sites αλλά και αναπαραγωγές σε social media προσπαθούν να προσελκύσουν clicks με το ”ΣΟΚ:..”, “Δες πως..{video}” στον υπόλοιπο δυτικό κόσμο παρατηρούμε πως τα πράγματα έχουν ήδη προχωρήσει μερικά βήματα παραπέρα.
Ακόμα και δεν γράφεις επαγγελματικά μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτή τη γνώση για το subject των emails σου ώστε να το ανοίξουν όλοι ή για να μειώσεις τους φίλους σου στα social media χωρίς να τους σβήσεις εσύ.
Πως να κάνεις τον τίτλο του κειμένου σου clickable;
Βήμα ένα: Ξέχνα το πραγματικό μήνυμα του κειμένου
Πάντα πήγαινε με το πολύ περισσότερο που μπορείς. Τσάκισε την είδηση. Μη σε νοιάζει τι πρέπει να μεταφέρεις κάνε το όπως πιστεύεις εσύ καλύτερο και μετάδωσε το μήνυμα. Και μην σε νοιάζει εάν θα αποπροσανατολίσεις το κοινό.
Παράδειγμα: “Η Gigi Ηadid εμφανίστηκε με λαμπερό μαύρισμα και γαλάζιο Prada φόρεμα σε έκθεση τέχνης για να υποστηρίξει φιλανθρωπικό έργο.”
Άρα: Είχε πάει διακοπές, της αρέσουν τα φορέματα και το μπλε. Το συνδύασε με λευκές μπότες; Και κάτι για ένα φιλανθρωπικό σωματείο (!)
Βήμα 2: Ανέφερε πάντα έμμεσα τα βυζιά
Είναι πολύ σημαντικός κανόνας να θυμάσαι. Κλέψε κάθε ευκαιρία να θυμίζεις στους ανθρώπους τα βυζιά — όχι με τον ανατομικό τρόπο αλλά με τον sexy.
Παράδειγμα: Αρχικά διαβάζεις, “Η Kylie με το ΤΕΡΑΣΤΙΟ μπούστο παρουσιάζει το ΤΕΡΑΣΤΙΟ δαχτυλίδι της” και ξαφνικά ο τίτλος είναι: “Η Kylie Jenner επιδεικνύει το τεράστιο στήθος της με την ευκαιρία μας δείχνει και το τεράστιο διαμαντένιο δαχτυλίδι της”
Βήμα 3: Κράτα μυστικά αλλά δώσε λίγη βοήθεια
Δε δείχνει ποια είναι η star, αλλά σε βοηθάει δείχνοντας ότι έχει μπούμπιζ. Επειδή δεν είναι λίγες οι σταρ γυναίκες με βυζιά ο αναγνώστης θα πατήσει το λινκ να δει ποια είναι από όλες. Κάποια φροϊδική θεωρία ίσως να το εξηγεί κάπως ως δράση-αντίδραση.
Βήμα 4: Βάλε τη μόδα μπροστά σε όλα
Ξέρεις ότι οι γυναίκες είναι πιο δραστήριος πληθυσμός σε clicks και ξέρεις ότι αγαπάνε να κομποζάρουν τη μόδα ακόμα και με τον συνταγές για τραχανά. Θα το εκμεταλλευτείς!
Παράδειγμα: Με την Kate.
Βήμα 5: Άφησε τους έγκυους ή όχι
Είναι λάθος της ανθρώπινης κατασκευής να μας νοιάζει συνεχώς τι κάνει ο κάθε άλλος στη ζωή του. Ειδήσεις με εγκυμοσύνες, όχι εγκυμοσύνες, αδυνάτισμα μετά την εγκυμοσύνη, όχι αδυνάτισμα μετά την εγκυμοσύνη ανήκουν στις βασικές στήλες που πλουτίζουν τον κίτρινο τύπο.
Παράδειγμα: “Η JENNIFER LOPEZ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΟΣ'”
Μιλάμε για τέχνη. Εγώ εαν ήμουν Jennifer θα έμενα έγκυος έτσι για να τους τη σπάσω.
Βήμα 6: Ξέχνα τους ηλικιωμένους διάσημους
Εκτός εάν δείχνουν πραγματικά γερασμένοι, εάν πέθαναν ή αν είναι έγκυοι. Κατά τα άλλα εδώ μιλάμε για θέμα που δε συνδυάζεται ούτε με μόδα, ούτε με βυζιά. Να το κάνεις τι;
Βήμα 7: Μη ξεχνάς το bullying στα παραπανίσια κιλά
Επώνυμοι που πέρασαν καλά στις διακοπές τους και έφαγαν και έναν κολοκυθοκεφτέ παραπάνω ή αντιμετωπίζουν διατροφικές διαταραχές ή είναι έγκυοι. Win win!
Βήμα 8: Και φυσικά υπονόησε παντού το sex
Γίνε για λιγό ακόμα σεξιστής και ενημέρωσε ότι οι γυναίκες ντύνονται, βάφονται, βγαίνουν μόνο για να κερδίσουν έναν άντρα. Και τερμάτισε το.
Παράδειγμα: “Η ΣΕΞΥ τραγουδίστρια επέστρεψε. Δες τις ΣΕΞΥ αλλαγές μετά το χωρισμό της”