Από τον περασμένο Μάιο είχε αρχίσει η διαφήμιση της σειράς καλλυντικών της Rosie Huntington-Whiteley, Rose Inc. Σε περίπτωση που δεν είσαι σίγουρη για το ποια είναι, αλλά το όνομα σου θυμίζει κάτι, φρέσκαρε την μνήμη σου με τις παρακάτω φωτογραφίες.
Το μοντέλο από τη Μεγάλη Βρετανία έχει δουλέψει με τα μεγαλύτερα ονόματα της μόδας, έχει περπατήσει σε όλες τις μεγάλες πασαρέλες σχεδιαστών και έχει αποθεωθεί για το κορμί και την ομορφιά της. Ειδικά για την πορεία της ως άγγελος της Victoria’s Secret, της μεγαλύτερης εταιρίας (και βιομηχανίας) εσωρούχων της Αμερικής.
Όταν, λοιπόν, μας ανακοίνωσε πως ετοιμάζει τη δική της εταιρία καλλυντικών, ως λάτρεις του φυσικού μακιγιάζ και της ‘ομορφιάς από μέσα προς τα έξω’, χαρήκαμε υπερβολικά. Περιμέναμε το λανσάρισμά της. Οι επιρροές της σειράς θα ήταν η Elisabeth Taylor και η Diane Kruger. Η μια σύμβολο της θηλυκότητας και η άλλη μια ονειρεμένη γυναίκα με φυσική ομορφιά και μίνιμαλ διάθεση. Ακόμα και το όνομα της Katie Jane Hughes αναφέρθηκε σε σχέση με την σειρά. Αντί όμως να δούμε την προσωπική της πινελιά, το website και το Instagram page της εταιρίας είναι γεμάτα με collaborations με άλλες εταιρίες καλλυντικών. Και τη Rosie ως μοντέλο να δέχεται tutorials και makeovers από διάσημους gurus του χώρου.
https://www.instagram.com/p/Bp2YR9TnfpG/Πού είναι η αυθεντικότητα και το ‘beauty inside out’ θέμα;
Δεν αμφιβάλουμε καθόλου πως υπάρχει μια τεράστια ταλαντούχα ομάδα πίσω από αυτό το λανσάρισμα. Αυτό που όμως δεν βλέπουμε, είναι η διαφορετικότητα στα προϊόντα αυτά. Τι τα κάνει ξεχωριστά; Γιατί να τα αγοράσουμε; Πήγαμε λοιπόν στο Elle Weekender 2018, το τετραήμερο μόδας και ομορφιάς που διοργάνωσε το Elle UK φέτος, στην γκαλερί τέχνης Saatchi, στο δυτικό Λονδίνο. Εκεί η Rosie αυτοπροσώπως θα μιλούσε για την εταιρία της, την έμπνευσή της και τα προϊόντα που κυκλοφορεί. Δε θα σου κρύψουμε πως απογοητευτήκαμε λίγο από αυτό που μας παρουσιάστηκε!
Μια πανέμορφη κοπέλα, με εντυπωσιακό look, τέλειο μακιγιάζ με highlighter που φαίνεται από χιλιόμετρα, εξαιρετικό χτένισμα και stiletto heels. Κάθισε στη σκηνή, ενώ μια δημοσιογράφος του Elle της έπαιρνε συνέντευξη. Δεν είδαμε τίποτα από τις ‘υποσχέσεις’ και τα ‘πιστεύω’ του καλά δομημένου marketing του Rose Inc. Είδαμε μια Rosie να είναι snob, αυστηρή, με καθόλου χιούμορ και μηδέν αγάπη για τη γυναίκα. Όταν μια τέτοια σκληρά εργαζόμενη κοπέλα ερωτάται ποιος είναι ο λόγος που αποφάσισε να λανσάρει προϊόντα ομορφιάς απαντά πως ‘της αρέσει να τα ψωνίζει’, απογοητευόμαστε αρκετά.
Περιμέναμε πολλά παραπάνω, έστω και αν ήταν θέμα marketing και όχι τόσο ειλικρίνειας προς τον καταναλωτή. Δυστυχώς, ο φόβος μας πως ένας ακόμα celebrity/influencer κάνει μια επιχειρηματική κίνηση για να επεκτείνει τη διάρκεια της καριέρας του επαληθεύτηκε! You could’ve done better, Rosie.