Η αγάπη της Κατερίνας για τη μόδα άρχισε όταν περίπου στο τέλος του δημοτικού σχολείου ξεκίνησε να μεταποιεί τα ρούχα της για να τους δίνει διαφορετικό στυλ και να τα προσαρμόζει 100% στη δική της αισθητική. Τότε επίσης, αγαπημένο της παιχνίδι ήταν (και είναι ακόμα) το να προσπαθεί να αποκωδικοποιήσει την προσωπικότητα των γύρω της μέσα από το στυλ τους και από το πως κινούνταν ‘μέσα στα ρούχα τους’.

 Το “Now Showroom” σε τρεις λέξεις.

Διαχρονικό, αυθεντικό, αρμονικό.

instasize_1016155639

Θέλω πολύ να μάθω πως προήλθε η ονομασία “NOW”;

Οι λόγοι για την ονομασία NOW”  είναι πολλοί και όλοι στο μυαλό μου, με κάποιο τρόπο, συνδυάζονται.

Το ‘τώρα’ είναι κάτι που έχουμε κάθε στιγμή αλλά δεν είναι ποτέ το ίδιο επειδή κάθε ‘’τώρα’’, μέσα σε μια στιγμή γίνεται παρελθόν. Κάπου λοιπόν μέσα σε αυτή τη σκέψη, έρχεται και το NOWτο οποίο ναι μεν υποστηρίζει την διαχρονικότητα αλλά κάθε στιγμή προσαρμόζεται, αναπλάθεται και εν τέλει δημιουργεί, βάση του τώρα.

Πώς προέκυψε αυτή η ολιστική προσέγγιση της μόδας, ο καινοτόμος για τα ελληνικά δεδομένα “συγκερασμός” δραστηριοτήτων, όπως προώθηση Ελλήνων σχεδιαστών εντός και εκτός συνόρων, παρουσίαση διεθνών brands στην αγορά, πωλήσεις, εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, διοργάνωση events;

Όλη η ιδέα ξεκίνησε το 2010 όταν, όντας ήδη στο χώρο της μόδας, άρχισα να παρατηρώ ότι κανείς δεν ασχολούνταν με Έλληνες σχεδιαστές ενώ υπήρχαν ήδη κάποιοι που είχαν πολλά να προσφέρουν. Αν το σκεφτείς και τα βάλεις σε μια σειρά, όλες οι δραστηριότητες που ανέφερες, είναι κομμάτια του ίδιου παζλ και έχουν κοινό στόχο που είναι η προώθηση διαφόρων brand και η προσπάθεια ώστε αυτά τα brand να γίνουν αντιληπτά και κατανοητά στο ευρύ κοινό. Οπότε, δε θα μπορούσαμε να μην αναλαμβάνουμε κάποιο από τα παραπάνω κομμάτια. Άλλωστε αυτός ο στόχος δημιούργησε το NOW“.

20171012_154124

Πώς θα περιέγραφες τη θέση της ελληνικής μόδας στην παγκόσμια αγορά; Θεωρείς ότι υπάρχει κενό στο exposure των Ελλήνων σχεδιαστών και της επικοινωνίας των συλλογών τους, και αν ναι, στο εξωτερικό ή και στο εσωτερικό ;

Ελλιπή! Πιστεύω οτι η θέση της Ελληνικής μόδας στην παγκόσμια αγορά, αν το δούμε μαζικά, έχει πάρα πολλά κενά. Και λέω οτι έχει κενά επειδή βλέπω οτι έχουμε πολλά να προσφέρουμε αλλά αυτά που έχουμε να προσφέρουμε, δεν εποικοινωνούνται σωστά ούτε καν στο εσωτερικό, πόσο μάλλον στο εξωτερικό.

Συνεργάζεσαι με εξαιρετικά ανερχόμενα brands από άποψη αισθητικής και ποιότητας! Ποιος βρίσκει ποιον;

Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά λόγια! Δεν υπάρχει κάποιος κανόνας, τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται χαχα!

Ξεκάθαρα το “Now Showroom” ατενίζει το μέλλον. Τα βραχυπρόθεσμα όνειρά σου γι’ αυτό;

Με κάποιο τρόπο να μπορέσουμε όλα αυτά που προσφέρει το NOW στον κόσμο που ασχολείται με τον χώρο της μόδας, να τα παρέχουμε και σε ένα πιο ευρύ κοινό το οποίο είναι εκτός του χώρου και αν φτιαχτεί σωστά αυτό πιστεύω οτι θα γίνει το πιο fun κομμάτι μας! Ακόμα προσπαθώ να το διαμορφώσω στο μυαλό μου οπότε αν δεν έβγαλες νόημα από την απάντηση μου, μην αγχωθείς!

instasize_0718152116

Μία μικρή πλην χρήσιμη στυλιστική συμβουλή;

Μου έρχονται πάρα πολλές αλλά αν είναι να πω μια, είναι οτι το στυλ δεν είναι μόνο τα ρούχα που φοράμε. Είναι ο τρόπος που κινούμαστε, ο ‘αέρας που αποπνέουμε’, τα ερεθίσματα που έχουμε και η προβολή της προσωπικότητάς  μας οπότε αν κάποιος είναι αυθεντικός σε αυτό και νιώθει σιγουριά, τότε θα έχει μοναδικό στυλ και θα το περνάει στους γύρω του. Οπότε η στυλιστική μου συμβουλή είναι να νιώθετε ελευθερία και οτι κ’αν φοράτε να το προσαρμόζετε στα δικά σας δεδομένα, να ‘είστε εσείς’ και όχι αυτό που βλέπετε σε κάποιον άλλο.

Συνέντευξη: Εύα Μ.

Επιμέλεια: Χλόη Παυλίδη