Το Spotify δημιούργησε την πιο διασκεδαστική παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια αφού χρησιμοποίησε τα δικά μας data με έξυπνο και παιχνιδιάρικο τρόπο για να μας κάνει να γελάσουμε. Και μετά ίσως να πάρουμε το Premium με 6.99 ευρώ τον μήνα. Μέσα από αυτή την καμπάνια, ξεχώρισαν μερικές από τις πιο περίεργες συνήθειες των λογαριασμών της κατά τη διάρκεια του 2016.
Η δουλειά από τα κεντρικά της Spotify ξεκίνησε την Δευτέρα στις ΗΠΑ, στην Μεγάλη Βρετανία, την Γαλλία και την Γερμανία, ενώ σήμερα είναι στις αγορές όλου του κόσμου. Σε μερικές από αυτές δε, χρησιμοποιεί και το tagline, “Thanks, 2016. It’s been weird.”
Είναι μια έξυπνη και διαδραστική διαφήμιση, κατά την οποία η Spotify προσπαθεί με απόλυτη επιτυχία να δώσει κάτι ανθρώπινο στην τεχνολογία. Κάτι που δουλεύει πολύ καλά σε ότι αφορά τη μουσική αφού οι άνθρωποι έχουν ένα συναισθηματικό και με πάθος, δέσιμο με αυτή. Θα το καταλάβεις και από το πόσο περίεργα billboards θα δεις παρακάτω. Είναι όμορφα αστείο.
*Οι παραπάνω διαφημίσεις είναι κυρίως από τις ΗΠΑ αλλά και από την Αγγλία, την Γαλλία και την Γερμανία.
(Πηγή: Adweek.com)