Οι κλασικές ζακέτες και τα άνετα πλεκτά είχαν ένα σημαντικό makeover τον προηγούμενο χειμώνα. Οι σχεδιαστές όπως φαίνεται θα συνεχίσουν να το διασκεδάζουν με έντονα χρώματα, retro επιρροές και όγκους. Στο runway για το φθινόπωρο του 2022 ο Gucci παρουσίασε πλεκτά με φωτεινά χρώματα, ενώ ο οίκος Marni αναβάθμισε το κλασικό πουλόβερ με λαιμόκοψη σε striped brushed μοχέρ. Άρα, τα πουλόβερ αυτής της σεζόν κάθε άλλο παρά συνηθισμένα είναι. Είτε ψάχνεις για ένα κλασικό πουλόβερ είτε για μία glam statement επιλογή, διαβάστε παρακάτω για τις τέσσερις βασικές τάσεις στα πουλόβερ, τους επόμενους μήνες.

Ultra φωτεινά πουλόβερ

Κίτρινο, ροζ, στα χρώματα της μέντας. Χρώμα στα πουλόβερ μας είδαμε από την περσινή σεζόν άρα δεν θα έπρεπε να μας κάνει καθόλου εντύπωση ένα κατακίτρινο πουλόβερ μέσα στον Νοέμβριο. Αγαπήσαμε το oversized ροζ πλεκτό της Mary Lawless Lee.

Iδιαίτεροι ώμοι

 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Tiffany Hsu (@handinfire)

Eμπνευσμένο από τη δεκαετία του ’80. Η Isabel Marant λάνσαρε αυτό το συγκεκριμένο στυλ πουλόβερ πριν από μερικά χρόνια, και τώρα το σχέδιο έχει περάσει σε πολλά brands. Δίνει μια ατμόσφαιρα πουλόβερ με γιλέκο, σε μία εξαιρετικά ζεστή, μονόχρωμη εκδοχή της καζάκας, που παραμένει επίκαιρη. Με τις υπερβολικές του αναλογίες, αυτό είναι ένα power look που ανταμείβει όσους τολμήσουν με τους όγκους.

Logos

i0.wp.com
Balenciaga, η Prada, η Gucci και Celine: έχουν την τάση να βάζουν το logo τους σε οτιδήποτε, από καπέλα του μπέιζμπολ μέχρι τσάντες και πουλόβερ. Επίλεξε ένα σε μίνιμαλ στυλ, κατά προτίμηση σε ουδέτερο χρώμα και το αποτέλεσμα θα είναι κλασικό με ένα μικρό twist.

Grandpa-chic

 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Olivia Palermo (@oliviapalermo)

Η Olivia Palermo με το πιο hot χρώμα αυτής της σεζόν στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου, συνδύασε το πουλόβερ με ένα ψηλόμεσο, φαρδύ παντελόνι. Είναι τα statement πουλόβερ που θα μας φανούν πολύ χρήσιμα στις γιορτές και τις κρύες μέρες του χειμώνα.