Καθώς η ζωή μας τα τελευταία χρόνια άλλαξε και το σπίτι μας έγινε ο βασικός χώρος εργασίας, διασκέδασης αλλά και χαλάρωσης, έτσι άλλαξε και η προσοχή των σχεδιαστών μόδας και στράφηκε στο interior design και το ‘’ντύσιμο’’ του σπιτιού.

Μέσα σε μόλις τρία χρόνια, η Bessie Afnaim Corral και ο Oliver Corral είχαν πετύχει αυτό που πολλοί νέοι σχεδιαστές μόνο ονειρεύονται. Μέχρι τον Φεβρουάριο του 2020, η εταιρεία τους, Arjé, πωλούνταν παντού. Στη συνέχεια, χτύπησε το πρώτο κύμα Covid-19.

Κανείς δεν ψώνιζε για ρούχα, πόσο μάλλον κομμάτια αξίας χιλιάδων δολαρίων. Αντίθετα όλοι έμεναν στο σπίτι.

Τότε πήραν μια ριζοσπαστική απόφαση για τα δεδομένα της κατάστασης: Θα στρέφονταν στην πώληση ειδών σπιτιού και τελικά θα ρευστοποιούσαν τα ρούχα που είχαν κρατήσει στο stock τους.

Το τελικό αποτέλεσμα του εγχειρήματος ήταν το Arjé Home, ένα ευάερο διαμέρισμα με έμπνευση από τη Μεσόγειο όπου μπορείτε να αγοράσετε τα πάντα, από τα κεραμικά Re Jin Lee και χαλιά Nordic Knots μέχρι βιβλία.

 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη A R J É (@arje)

Σχεδιαστές ακόμη και από τα υψηλότερα κλιμάκια της μόδας καλύπτουν τις ανάγκες του τρόπου ζωής δημιουργώντας κομμάτια για κάθε σπίτι.

Στα τέλη Αυγούστου, οι καναπέδες είχαν ακόμη μεγαλύτερη ζήτηση από τα φορέματα στην επίδειξη Alta Moda των Dolce & Gabbana στη Βενετία, όπου οι Domenico Dolce και Stefano Gabbana αποκάλυψαν την πρώτη τους σειρά επίπλων, Dolce&Gabbana Casa.

«[Ονειρευόμαστε] να φτιάξουμε ένα χώρο «προσαρμοσμένο» στην προσωπικότητά σας, στα πάθη σας και στα γούστα σας», είπαν οι σχεδιαστές τονίζοντας πως:

«Το σπίτι είναι, τελικά, το μέρος που αντικατοπτρίζει καλύτερα αυτό που είμαστε εμείς οι ίδιοι».

Η Gucci με τη σειρά της, για να ανταποκριθεί και εκείνη στη νέα πραγματικότητα που έκανε το σπίτι το κέντρο του κόσμου μας, λάνσαρε το Gucci Lifestyle, που διαθέτει stationery αντικείμενα, όπως σημειωματάρια, θήκες αλλά και κασετίνες.

Αν το καλοσκεφτείς, δεν είναι καθόλου τυχαίο που τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ωθούν τα τελευταία χρόνια το interior design.

«Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έκαναν τους ανθρώπους να σκεφτούν τι φορούσαν. Τώρα τους κάνουν να σκεφτούν πού μένουν», λέει ο Henry Holland, σχεδιαστής.

«Έχουμε πλήρη επίγνωση του οικιακού μας περιβάλλοντος, αφού έπρεπε να εργαζόμαστε, να ζούμε, να κοινωνικοποιούμαστε και να χαλαρώνουμε σε εκεί για περίπου δύο χρόνια», αναφέρει η Lucie GreeneLucie Greene, ιδρύτρια του Light Years.

«Από τους κήπους μέχρι τις ανακαινίσεις σπιτιών και την αγορά νέων εργονομικών επίπλων γραφείου, η μεγάλη παραμονή στα σπίτια μας, μας έκανε να θέλουμε να επενδύσουμε περισσότερα σε αυτά».