Μέσα σε μια οικονομική κρίση που μετράει αρκετά χρόνια και πολλούς νέους να ενδιαφέρονται για το χώρο της μόδας και του design η εγχώρια δημιουργία και επιχειρηματικότητα φαίνεται να παίρνει τα ρίσκα της και εκτός συνόρων.

Όλο συχνότερα μαθαίνουμε για ελληνικά brands που λαμβάνουν μέρος σε ευρωπαϊκές εμπορικές εκθέσεις. Τα “success stories” αποδεικνύονται από ταλαντούχους και επιτυχημένους δημιουργούς  και επιχειρηματίες παράλληλα, που παρά τη δυσπιστία που επικρατεί απέναντι στις οικονομικές δυνατότητες της Ελλάδας επιμένουν όλο και περισσότερο να ονειρεύονται μια διεθνή καταξίωση.

Ρωτήσαμε τέσσερα διαφορετικά brands για τους στόχους που έχουν θέσει μέσα από τη συμμετοχή τους σε ευρωπαϊκές εμπορικές εκθέσεις αυτή την περίοδο.

The Project Garments

mg_0187-small

Ποιο είναι το βασικό concept γύρω από το brand;

Το brand είναι ένα φρέσκο project που ιδρύθηκε για να προσφέρει casual ρούχα ιδιαίτερης αισθητικής σε μινιμαλιστικό πάντα ύφος. Κύριο μέλημά μας είναι τα ρούχα εκτός από το να προσφέρουν μοναδικό design να είναι και λειτουργικά στην χρήση τους ώστε να παραμένουν για πολλά χρόνια στην γκαρνταρόμπα του καταναλωτή. Όντας αφοσιωμένοι στην υψηλή ποιότητα, χρησιμοποιούμε εκλεκτές ποιότητες βαμβακιού όπως το οργανικό βαμβάκι και το supima cotton αλλά και προσμίξεις με μετάξι όπως το modal. Παράλληλα συνεργαζόμαστε με κορυφαίες, στο είδος τους, εταιρείες και προσφέρουμε μια μεγάλη γκάμα σε προιόντα lifestyle όπως gadgets, ανδρική περιποίηση, παπούτσια, τσάντες, coffee table books κ.α. Το μότο μας είναι: Never forget that Fashion must be accessible without compromise on quality!

Διάβασε τη συνέχεια εδώ.