Από το 2008 η ηθοποιός είναι ιδιοκτήτρια της εταιρίας που σήμερα θεωρείται ως υπερ-επιτυχημένη και κυρίως λανσάρει προϊόντα τα οποία έχουν ως έμπνευση τον κόλπο της. ‘This smells like my vagina’ είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα που το αποδεικνύει και το όνομα ενός κεριού το οποίο δημιούργησε το 2020 το οποίο είμαστε απολύτως βέβαιες ότι δεν μυρίζει όπως το αιδοίο της, αλλά πρέπει να μυρίζει ωραία για να έχει κάνει τόσες πωλήσεις.
Η 48χρονη Gwyneth Paltrow ‘εκμεταλλεύεται’ με κάθε πιθανό τρόπο εμπορικά το brandname του κόλπου της είτε για να ανεβάσει ένα ντοκιμαντέρ στην πλατφόρμα του Netflix, είτε για να δημιουργήσει ένα νέα αντικείμενο που θα πωληθεί στο ηλεκτρονικό της κατάστημα. Η εταιρία της λέγεται Goop το οποίο δε σημαίνει τίποτα, γι’ αυτό ακριβώς και μπορεί ταυτόχρονα να σημαίνει τα πάντα. Την ονόμασε έτσι επειδή της είπαν ότι κάθε τι επιτυχημένο στο ίντερνετ έχει δυο όμικρον στην ονομασία του. Και κάτι που δεν αναφέραμε πριν είναι ότι το show της στο netflix λέγεται –πως αλλιώς- Goop Lab και είχε ως θέμα θεραπείες που αφορούν τη σωματική και την ψυχική υγεία δηλαδή τους οργασμούς, την «ίαση ενέργειας» και τον βελονισμό.
Το Goop λοιπόν ξεκίνησε από μια ιδέα της Gwyneth η οποία έστελνε αρχικά newsletters μέσω email με συμβουλές και ιδέες για τη σκέψη και τον τρόπο ζωής (κάτι σε life coaching να φανταστείς).
Στη συνέχεια έγινε site και e shop, έκανε προσλήψεις υπαλλήλων, έβγαλε δικά του προϊόντα αλλά έκανε και συνεργασίες με brands μόδας, άνοιξε pop up καταστήματα και ανέβασε podcast και ντοκιμαντέρ στο Netflix.Το 2020 το Goop Lab είχε περισσότερους από 80 υπαλλήλους και αξία κοντά στα 210.000.000 ευρώ. Δεν τα πήγε κι άσχημα μέσα σε πάνω κάτω μια δεκαετία.
Gwyneth Paltrow welcomes you to The Goop Lab on January 24 pic.twitter.com/ZzeEEbAy9L
— Netflix Queue (@netflixqueue) January 6, 2020
Αλλά ας επανέλθουμε στο κερί που υποτίθεται ότι μυρίζει όπως το αιδοίο της Gwyneth:«Φτιαγμένο από γεράνι, περγαμόντο, εσπεριδοειδή και κέδρο, σε απόλυτο συνδυασμό με το τριαντάφυλλο Damask, βάζει στο μυαλό μας τη φαντασία, την αποπλάνηση και την εκλεπτυσμένη ζεστασιά», λέει στην περιγραφή και κανένα αιδοίο όσο διάσημο κι αν είναι δεν μυρίζει έτσι. Δεν λέμε ότι μυρίζει καλύτερα ή χειρότερα, αλλά λέμε ότι δεν μυρίζει περγαμόντο. Παρόλα αυτά κόστιζε 68 ευρώ κι έγινε sold out. Το επόμενο κερί δε που παρουσιάστηκε ονομάζεται “This smells like my orgasm” και έγινε επίσης ανάρπαστο.
Sold out είχε γίνει το 2016 και ένα άλλο προϊόν της Gwyneth Paltrow: Το sex dust
Τα 62 γραμμάρια της σκόνης που περιείχε matcha και σοκολάτα κόστιζαν 50 ευρώ. Όποιος ήθελε να το γεύεται για έναν χρόνο, έπρεπε να πληρώσει 1.313 ευρώ. Πρόκειται για διεγερτικό μείγμα που υπόσχεται «να τροφοδοτήσει τη σεξουαλική δύναμη». Έναν χρόνο νωρίτερα είχε περιλάβει τη συγκεκριμένη ουσία στη συνταγή που είχε ονομάσει Sex Bark και ήταν γλυκό σοκολάτας. Όλα αυτά υπόσχονται μετά την κατανάλωσή τους έντονη διάθεση για σεξ. Αν το πετυχαίνουν δεν γνωρίζουμε διότι δεν τα δοκιμάσαμε.
Διάφορα άλλα εντελώς αμφιλεγόμενα προϊόντα που έχει κατά καιρούς λανσάρει το Goop είναι τα Yoni Egg ( έχουμε γράψει ολόκληρο άρθρο πάνω σε αυτά παραθέτουμε link) καθώς και το Mist που ονομάζεται ‘Psychic Vampire Repellent Protection Mist’ και κατά τις οδηγίες «το ψεκάζετε γύρω από την αύρα σας, για να διώξει την αρνητική ενέργεια». Κάποια οπωσδήποτε πιο χρήσιμα είναι αυτά της σειράς των sex toys και πιο συγκεκριμένα τα dildos με τα άκρως εμπνευσμένα ονόματα ‘The French Lover’, το ‘The Billionaire’, το ‘Τhe Firefighter’ και το ‘The Romantic’. Το τελευταίο είναι και το πιο ακριβό (75 ευρώ).