Για το The Face θα μπορούσε να πει κανείς όλα εκείνα τα κλισέ – μερικά ήδη έχουν αναφερθεί – και πάλι να μην είναι αρκετά. 15 χρόνια μετά το τέλος της έκδοσής του , επιστρέφει. Αυτή τη φορά ανεβάζοντας τις προσδοκίες μας στα ύψη.

Το περιοδικό κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1980 και το τελευταίο του εξώφυλλο το είδαμε το 2004. Θα λέγαμε ότι σχεδόν δεν πρόλαβε να μπει στην ψηφιακή εποχή. Λίγο πριν αρχίσουν τα μέσα και όλα τα περιοδικά να αποκτούν το όνομα τους και διαδικτυακά εκείνο έφυγε. Τώρα, όμως, όχι μόνο επιστρέφει αλλά θα εκδίδεται και σε ψηφιακή μορφή. Πώς αυτό θα λειτουργήσει; Κανείς δεν ξέρει.

https://www.instagram.com/p/BvxLMVTA-U4/

Πρόκειται για το περιοδικό που άλλαξε τις συνήθειες των Βρετανών όσον αφορά την ποπ κουλτούρα. Σε πολλούς μάλιστα έμαθε τι είναι ποπ – ή λαϊκή αν θες – κουλτούρα. Τα εξώφυλλά του είναι ίσως το βασικότερο σήμα κατατεθέν του. Μάλλον γιατί μόλις στο 4ο τέυχος του κατάφερε να έχει στο εξώφυλλο τον David Bowie. Ακολούθησαν η Madonna, o Johny Depp, o Leonardo DiCaprio, o Prince, η Naomi Campbell και πάρα πολλά άλλα μεγάλα ονόματα που φιγούραραν στα τότε εξώφυλλα, το ένα μετά το άλλο.

Το υλικό του είναι – και ελπίζουμε να παραμείνει με την νέα κυκλοφορία – αυθεντικό. Κατάφερε να ξεχωρίσει σε μια εποχή χωρίς influencers και selfies, οπότε μπορεί κάλλιστα να το κάνει και τώρα. Κι όσο ακραίο κι αν φαίνεται, ο Paul Gorman, ένας Βρετανός συγγραφέας έγραψε βιβλίο για το φαινόμενο του The Face, με τίτλο: The Story of The Face: The Magazine that Changed Culture. Πλέον το περιοδικό έχει αλλάξει χέρια και έρχεται να συνεχίσει να κάνει αυτό που τότε άφησε στη μέση. Ανήκει στην εταιρεία Waste Talent, η οποία έχει επίσης το Mixmag, και νέος editor είναι ο Stuart Brumfitt ο οποίος παλιότερα δούλευε για το Amuse της Vice Media.

https://www.instagram.com/p/BvcooMHAyna/

Η αλήθεια είναι πως δεν ξέρουμε πολλά για το νέο λανσάρισμα του The Face. Πρόσφατα άνοιξε ο νέος λογαριασμός στο Instagram όπου απλά βλέπουμε κάποια μικρά teaser για την κυκλοφορία του περιοδικού. Γίνεται επίσης μια ιστορική ανάδρομη στα παλιότερα εξώφυλλά του. Ξεκάθαρα για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι. Το μόνο που ξέρουμε είναι ότι η έκδοση θα γίνεται κάθε εξάμηνο, ενώ έντυπη μορφή δεν θα κυκλοφορήσει πριν το τέλος του φετινού καλοκαιριού. Θα υπάρξει βέβαια και ψηφιακή έκδοση του περιοδικού, και αυτή είναι που έχει προκαλέσει τη μεγαλύτερη ανυπομονησία. Με το ίδιο logo ακριβώς, όπως το 1980, και με motto το “Still got it”, κανείς δεν μπορεί να φέρει αντίρρηση.