Μία από τις αγαπημένες συνήθειες του καλοκαιριού είναι σίγουρα η αναζήτηση των παραστάσεων που θέλουμε να δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου. Ψάχνουμε, διαβάζουμε, συζητάμε και οργανώνουμε τι θα δούμε, ποιος θα βγάλει τα εισιτήρια, πως θα πάμε και με ποιον. Κλασική επιλογή αποτελεί η Επίδαυρος. Από τις φετινές ενδιαφέρουσες επιλογές, ξεχωρίσαμε και σας προτείνουμε:

Αίας του Σοφοκλή από το Θέατρο Νέου Κόσμου

aias_savoir ville

Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου 17 – 18 Ιουλίου

Βρισκόμαστε στην Τροία μετά τον θάνατο του Αχιλλέα. Ο Αίαντας αξιώνει να πάρει αυτός τα όπλα του γενναίου πολεμιστή, αλλά αυτά δίνονται στον Οδυσσέα. Ο Αίαντας νιώθει προδομένος και αυτοκτονεί. «Τον χθεσινό ήρωα δεν τον χρειάζεται η νέα εποχή, πρέπει να τον ακυρώσει», παρατηρεί ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος, που επιστρέφει στην Επίδαυρο μέσα από τη μετάφραση του Δημήτρη Μαρωνίτη.

(Πληροφορίες)

Θέατρο Νο της Ιαπωνίας και Μιχαήλ Μαρμαρινός

NO-savoir ville

Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου 24-25 Ιουλίου

Ο Μιχαήλ Μαρμαρινός σκηνοθετεί τη ραψωδία λ της ομηρικής Οδύσσειας και ο Gensho Umewaka μεταστοιχειώνει την κάθοδο του Οδυσσέα στον Άδη με τον τρόπο του θεάτρου Νο.

(Πληροφορίες)

Η Ιφιγένεια στην χώρα των Ταύρων του Ευριπίδη από το ΚΘΒΕ

ifigeneia-savoir ville

Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου 7-8 Αυγούστου

Ο σημαντικός Θωμάς Μοσχόπουλος, σε συνεργασία με το ΚΘΒΕ και έναν αξιόλογο θίασο ηθοποιών –με την Αμαλία Μουτούση στον επώνυμο ρόλο–, προσεγγίζει μέσα από τη σημερινή πραγματικότητα το σύνθετο έργο του Ευριπίδη.

(Πληροφορίες)

Ορέστης του Ευριπίδη από την Εταιρεία Θεάτρου Χώρος – Σίμος Κακάλας

orestis-savoir ville

Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου 28-29 Αυγούστου

Με οδηγό τη μετάφραση του Τσαρούχη, ο Κακάλας αναζητά τη θέση της τραγωδίας σήμερα, προτείνει ένα θέατρο λαϊκό και ταυτόχρονα ποιητικό, που ολοκληρώνεται μέσα από τη διαδραστική σχέση με το κοινό.

(Πληροφορίες)

Αίας του Σοφοκλή σε σκηνοθεσία Σύλβιας Λιούλιου

liouliou_aias-savoir ville

Μικρό Θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου 31 Ιουλίου – 1 Αυγούστου

Η Σύλβια Λιούλιου και ένας δημιουργικός πυρήνας νέων καλλιτεχνών εγκαινιάζουν με τον Αίαντα (περίπου 450 π.Χ.) την έρευνά τους πάνω στο αρχαίο δράμα, ιχνηλατώντας την πορεία του πρώτου αυτόχειρα της σοφόκλειας δραματουργίας.

(Πληροφορίες)