Φαίνεται λίγο αστείο μετά από δύο χρόνια πανδημίας, απανωτών lockdowns, καραντίνας και υποχρεωτικής παραμονής στο σπίτι κάποιος να θεωρεί ταλαιπωρία το να βγει έξω.

Το FOMO (fear of missing out) ήταν μία από τις τελευταίες τάσεις στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έπαιξαν μεγάλο ρόλο. Τη θέση του όμως πια παίρνει το HOGO (hassle of going out)!

Σύμφωνα με το Mashable, το FOMO βιώνεται από περίπου το 56% των χρηστών των social media.

Αν και μπορεί να μην το παραδεχτούν κάποιοι, όλοι έχουμε βιώσει το FOMO έστω και για μικρό χρονικό διάστημα στη ζωή μας και ο φόβος του να ‘’μείνουμε απ ’έξω’’ από τη διασκέδαση, τις εμπειρίες, τις παρέες μ;aς έκανε να λέμε ναι σε κάθε πρόσκληση, ακόμα κι αν δεν θέλαμε να βγούμε έξω πραγματικά.

Ωστόσο και το σπίτι έχει τα καλά του. Κι ακόμα κι αν μείναμε πολύ μέσα, η άνεση και η θαλπωρή του μας έγινε συνήθεια.

Τα άνετα ρούχα, η πιο χαλαρή διάθεση και η ελευθερία του προσωπικού μας χώρου, έκανε το έξω –τουλάχιστον για κάποιους- να απέχει πολύ από κάτι δελεαστικό και το έκανε να μοιάζει με πραγματικά σκληρή δουλειά.

 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kay Caddy (@kay_caddy)

Τι σημαίνει HOGO;

Το HOGO μιλάει για την ταλαιπωρία που προηγείται μίας εξόδου. Καλά, το ταλαιπωρία μπορεί να είναι μεγάλη κουβέντα, αλλά σίγουρα πριν από μία έξοδο θα υπάρξουν κάποιες ετοιμασίες που οι περισσότεροι βαριόμαστε, όσο και να θέλουμε να βγούμε.

Η χαλάρωση και ο μινιμαλισμός ήταν ένα τεράστιο θέμα της πανδημίας. Και αυτή η λαχτάρα για άνεση παρέμεινε καθώς οι περιορισμοί άρθηκαν.

Το HOGO θεωρείται υπεύθυνο για έναν αξιοσημείωτο αριθμό μη εμφανίσεων σε κρατήσεις σε εστιατόρια και άλλους χώρους εστίασης.

Οι Sunday Times ανέφεραν ότι ο όμιλος εστιατορίων Gusto Italian είχε 1.000 ακυρώσεις κρατήσεων στα 12 εστιατόριά του μόνο την τελευταία εβδομάδα. Ακόμη και οι χώροι όπου οι επισκέπτες πρέπει να πληρώσουν εκ των προτέρων για την είσοδο είδαν το HOGO να γίνεται πραγματικότητα.

Έτσι, ενώ είμαστε έτοιμοι να αφήσουμε τις περισσότερες πτυχές της πανδημίας πίσω, φαίνεται ότι πολλοί έχουν γίνει λίγο πιο εσωστρεφείς κι ίσως προτιμήσουν το ποτό τους και το φαγητό τους…σε πακέτο.