Παρά το γεγονός ότι μετράει 24 χρόνια στον χώρο της μόδας, το brand “Supreme” όχι μόνο δε φαίνεται να έχει κουραστεί, κάθε άλλο, καταφέρνει να δείχνει όλο και πιο φρέσκο. Η πρόσφατη CFDA υποψηφιότητά του απλώς το επιβεβαιώνει.
Η Supreme εδώ και δεκαετίες αποτελεί τη νούμερο ένα επιλογή street style brand, όχι μόνο από λάτρεις της street κουλτούρας, αλλά και από φαν της υψηλής μόδας. Δικαίως αποτελεί case study για το πώς το κατάφερε αυτό αλλά και για το με ποιον τρόπο κατόρθωσε να ενώσει δύο τόσο διαφορετικές κουλτούρες και fashion καταβολές υπό την αιγίδα της. Ποιο είναι τελικά το μυστικό της;
Ο James Jebbia -ιδρυτής του brand- υποστηρίζει πως η Supreme είναι τρόμος ζωής και αναφέρει “Όταν βλέπεις τις σειρές της Supreme στη Νέα Υόρκη ή στο Λονδίνο, βλέπεις πολλούς διαφορετικούς τύπους ανθρώπων και είναι άνθρωποι με τους οποίους μπορείς να ταυτιστείς. Αντιλαμβάνονται τι τους ταιριάζει και τι όχι , είναι οξυδερκείς, είναι ευφυείς και έχουν χιούμορ. Ξέρουν τι είναι αυτό που θέλουν και είναι πολύ πιστοί – και ο καταναλωτής που είναι πιστός αποτελεί το μεγαλύτερο επίτευγμα για κάθε brand“.
Η επιτυχία και το skate
Συνταγή επιτυχίας δεν υπάρχει εν προκειμένω. Σύμφωνα με experts του χώρου της μόδας, τίποτα δεν μοιάζει να έγινε βάση σχεδίου. Όλα ήταν μία συγκυρία έμπνευσης, timing και σκληρής δουλειάς. Και στον πυρήνα όλων αυτών βρίσκεται το… skate. O Αμερικανός ζωγράφος Lucien Smith – ο οποίος έχει συνεργαστεί με την εταιρία στο παρελθόν- έχει δηλώσει πως “πολλοί άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν ότι η Supreme αποτελείται από ένα απίστευτα μικρό δίκτυο ανθρώπων που εμπνέονται από μία βασική ιδέα: πως στην πραγματικότητα είναι ένα skate shop”.
Διάβασε το υπόλοιπο άρθρο εδώ.