Το 2020 ήταν σίγουρα μια πολύ ιδιαίτερη χρονιά και ο καθιερωμένος απολογισμός στην εκπνοή αυτού δεν θα μοιάζει με καμίας άλλης. Κόντρα στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε, η δημιουργικότητα δεν έχει χαθεί, η μόδα προσαρμόζεται και ο κόσμος συνεχίζει να εμπνέεται.

Τέσσερα ανερχόμενα fashion brands κατάφεραν να ανατρέψουν τα προγνωστικά, να λάμψουν και να αποκτήσουν μια θέση στον πλανήτη μόδα. Αυτά τα τέσσερα ανερχόμενα brands του 2020 σου παρουσιάζουμε και είμαστε βέβαιες πως θα μας απασχολήσουν ακόμα περισσότερο το 2021.

Peter Do

Γεννημένος στο Βιετνάμ, κι έχοντας δουλέψει στην Céline  υπό την διεύθυνση της Phoebe Philo κι αργότερα στον Derek Lam, ο Peter Do αποφάσισε να δημιουργήσει το 2018 το δικό του brand παρέα με άλλους 4 φίλους του, τους οποίους γνώρισε όλους διαδικτυακά. Είναι γνωστός για τις tailored και clean cut σιλουέτες του και κάποιες από τις διάσημες πελάτισσες του είναι η Zendaya και η Solange.

Ο Peter Do φιλοδοξεί να ανατρέψει κάποιους από τους κανόνες της βιομηχανίας της μόδας και προωθεί το sustainability και το υγιές περιβάλλον εργασίας από το atelier του στο Brooklyn. Παράγει περιορισμένο αριθμό ρούχων και κατά παραγγελία, προμηθεύεται τις πρώτες του ύλες τοπικά, όποιο περισσευούμενο ύφασμα επαναχρησιμοποιείται για την επόμενη συλλογή και ευελπιστεί να είναι plastic free brand μέχρι το τέλος του χρόνου.

Οι έννοιες της λειτουργικότητας και της «φορεσιμότητας» ενός ρούχου είναι κυρίαρχες. Όλα τα ρούχα, συμπεριλαμβανομένων των φορεμάτων και των φουστών έχουν τσέπες και το mantra του Peter Do είναι ρούχα για γυναίκες που ζουν μέσα σε αυτά.

Ενδεικτικά το Stylight (πλατφόρμα online shopping) αναφέρει 155% παραπάνω επισκεψιμότητα στο label σε σχέση με το 2019.

 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Peter Do (@the.peterdo)

Coperni

Το brand Coperni γεννήθηκε στο Παρίσι από το δίδυμο Arnaud Vaillant, ο οποίος έχει δουλέψει πρωτύτερα στους Chanel και Balenciaga, και Sebastien Meyer το 2013 αν και έμεινε ανενεργό για περίπου δύο χρόνια. Πρόκειται για μια ready-to-wear εταιρεία που είναι γνωστή για τις ιδιαίτερες τσάντες της, πάντα με γραμμικά designs, μινιμαλιστική διάθεση και καθαρές σιλουέτες. Το brand πήρε το όνομα του από τον Νικόλαο Κοπέρνικο και δεν έχει σταματήσει να κινεί το ενδιαφέρον των κοριτσιών της μόδας όπως  των Dua Lipa, Leia Sfez, Maisie Williams και Gigi Hadid.

Προϊόν φάρος παραμένει η Swipe bag, baguette τσάντα του brand που μπορείς να βρεις σε πολλά χρώματα ενώ το δίδυμο αποφάσισε να πειραματιστεί και με μια πιο ολοκληρωμένη συλλογή που πλέον περιλαμβάνει ρούχα και παπούτσια.

Αν κρίνουμε από τα clicks στο Stylight που αυξήθηκαν κατά 131% σε σχέση με το 2019, ετοιμάσου να δεις όλα τα it girls με μια τέτοια τσάντα στον ώμο.

 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη coperni (@coperni)

Matteau

Η Matteau είναι το προϊόν έμπνευσης δύο αδερφών Ilona Hamer και Peta Heinsen που μοιράζουν την ζωή τους και το swimwear brand τους ανάμεσα στο Σύδνεϋ όπου ζει η μια και την Νέα Υόρκη όπου ζει η άλλη αν και η επίσημη ταυτότητα της εταιρείας την θέλει Αυστραλή.

Όλα ξεκίνησαν όταν η Ilona ετοιμαζόταν να φύγει ταξίδι αλλά αδυνατούσε να βρει το τέλειο μαύρο μπικίνι και τα υπόλοιπα είναι πια ιστορία.

Οι δύο αδερφές επιθυμούν να φτιάξουν την τέλεια beach wear πρόταση που θα είναι ικανή να γίνει το αντίστοιχο jean+t-shirt της παραλίας. Αυτό τις ώθησε πέρα από την βασική τους swimwear συλλογή να δημιουργήσουν και μια apparel συλλογή με αέρινα φορέματα, tops και φούστες που μυρίζουν ήλιο, διακοπές και ξεγνοιασιά.

Το mantra τους, less really is more, αναδεικνύεται μέσα από τα designs τους που έχουν σκοπό να μείνουν διαχρονικά και η αισθητική τους να υπερτερεί των εποχιακών trends.

Η δέσμευση τους για μια ηθική και βιώσιμη μόδα είναι στην καρδιά της εταιρείας με την παραγωγή τους να γίνεται αποκλειστικά στην Αυστραλία τηρώντας όλους τους εργατικούς νόμους και με τα πακέτα τους να προέρχονται από ανακυκλωμένα υλικά.

Η φιλοσοφία τους πως πλέον οι καταναλωτές δεν ψωνίζουν από ένα brand  μόνο και μόνο για τα κομμάτια του αλλά επειδή έχουν μια γενικότερη συμφωνία με την στάση αυτού και το τι αντιπροσωπεύει, φαίνεται να επιβραβεύεται από τον κόσμο με επιπλέον 41% επισκεψιμότητα το 2020 σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Matteau (@matteau)

Apparis

Ξεκίνησε ως μπουτίκ στο Παρίσι που πουλούσε γαλλικά vegan κομμάτια μόδας αλλά πολύ σύντομα αντιλαμβανόμενες την μεγάλη ανταπόκριση του κόσμου στα εξολοκλήρου vegan προϊόντα  και πιο συγκεκριμένα στα faux fur παλτά που σχεδίαζαν οι ίδιες, οι Amélie Brick και Lauren Nouchi αντιλήφθηκαν πως υπάρχει χώρος και για αυτές.

Τα γούνινα παλτά τους έχουν αποκτήσει το status του must have κομματιού και χαρακτηρίζονται από την απαλή και βελούδινη υφή τους, φόρμουλα που τους πήρε χρόνια και πολύ δουλειά για να πετύχουν.

Και αυτές, οπαδοί του less is more, θεωρούν πως αρκεί ένα μόνο δυνατό statement κομμάτι για να απογειώσει ένα  look και δεν φοβούνται να παίξουν με τα χρώματα και τα prints, ξεφεύγοντας από τα κλασικά μαύρα και καφέ.

Αντιμέτωπες με τις νέες παγκόσμιες συνθήκες, οι Apparis αποφάσισαν πως ήταν απαραίτητο να συμβαδίσουν με την εποχή κι δημιούργησαν μια homewear συλλογή με όσο περισσευούμενο ύφασμα είχαν στο εργοστάσιο τους. Αυτή η προσαρμογή στέφθηκε με τόση επιτυχία που το brand πλέον διαθέτει μια πολύ ολοκληρωμένη συλλογή για το σπίτι που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων πιτζάμες, μάσκες ύπνου, κεριά, στέκες και παντόφλες.

Αν δινόταν βραβείο ανερχόμενου brand για το 2020, σίγουρα αυτό ανήκει στο Apparis με την αναζήτηση των προϊόντων τους στο Stylight να σημειώνει αύξηση πάνω από 1000% συγκριτικά με το 2019.

 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη APPARIS (@apparis)

featured photo: apparis Instagram