Όλοι μας θέλουμε να εντυπωσιάζουμε τους συνομιλητές μας σε όλες τις συζητήσεις που συμβαίνουν μέσα στους γρήγορους ρυθμούς της καθημερινότητας. Αλλά αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο αν σκεφτείς τον μεγάλο αριθμό συζητήσεων στις οποίες συμμετέχουμε καθημερινά.
Υπάρχουν όμως κάποια μικρά tips που αν τα ακολουθήσεις σίγουρα θα έχεις καλύτερη τύχη στο παιχνίδι των εντυπώσεων και των συζητήσεων…
- Επένδυσε σε κάποιο συναίσθημα του συνομιλητή σου
Όσα λες θα μείνουν αξέχαστα αν κάποια πληροφορία αγγίξει τα συναισθήματα και τις αναμνήσεις του συνομιλητή σου. Αν ταυτιστεί μαζί σου έστω και στο ελάχιστο, η πληροφορία που του δίνεις θα μείνει στη μνήμη του.
- Επανάλαβε την άποψη σου πολλές φορές
«Επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως», δε λένε; Κάτι τέτοιο ισχύει και εδώ. Επανάλαβε την άποψη σου στον άνθρωπο που σε ενδιαφέρει, δεκάδες φορές. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να θυμάται τι του λες έστω και αν αυτή η ανάμνηση συνοδεύεται από ένα συναίσθημα δυσφορίας.
- Τα λεγόμενα σου να αληθεύουν
Οι άνθρωποι σε εμπιστεύονται και σε βλέπουν καλοπροαίρετα όταν καταλαβαίνουν πως αυτά που τους λες είναι αλήθεια. Προσπάθησε, λοιπόν, αφενός να μιλάς για αληθινά γεγονότα και εμπειρίες από τη ζωή σου αφετέρου, να προωθείς ένα πνεύμα συλλογικότητας στα βιώματα σου, κάτι που θα κάνει τα λεγόμενα σου περισσότερο οικεία.
- Δες και την άλλη πλευρά
Προσπάθησε να βγεις λίγο από τη δική σου οπτική. Να καταλάβεις τις ανάγκες και επιθυμίες του συνομιλητή σου και να κατανοήσεις τα κίνητρα του. Όταν δει και εκείνος ότι υπάρχει ένα πνεύμα συνεργασίας και κατανόησης εκ μέρους σου, θα εκλάβει αυτά που του λες πιο θετικά και σίγουρα δε θα του περάσουν αδιάφορα.
- Εξέπληξε τον
Μην υποτιμάς τη δύναμη του εντυπωσιασμού και της έκπληξης. Προσπάθησε η πληροφορία που μεταδίδεις στον συνομιλητή σου να περιέχει το στοιχείο της έκπληξης. Οι άνθρωποι δε ξεχνάνε, άλλωστε, τα παράξενα και τα αιφνίδια που τους συμβαίνουν μέσα στη ρουτίνα τους.
- Γίνε πιο διαχυτική και άμεση
Το κοινό κατά κανόνα ταυτίζεται με τους απλούς και καθημερινούς ανθρώπους. Προσπάθησε να επικοινωνείς με το κοινό και τους συνομιλητές σου, λοιπόν, και να κρατάς μία αμεσότητα που θα έχει όμως ένα όριο. Η εμπειρία αισθήσεων είναι κάτι που γράφεται στη μνήμη όποιου τη βιώνει και ξεπερνά την απλή και στεγνή πληροφόρηση που είναι πολύ πιθανό να ξεχαστεί σύντομα.
Διάβασε επίσης: Κατάκτησε το καθημερινό small talk.