Φαντάσου έναν κόσμο όπου θα μπορούσες να τρως λαχταριστά snacks τα οποία να βελτιώνουν την υγεία και την εμφάνιση της επιδερμίδας σου. Με κάθε μπουκιά θα ωφελούσες τον οργανισμό σου από μέσα προς τα έξω. Θα υπήρχαν διαφορετικές λιχουδιές ομορφιάς για κάθε ανάγκη και επιθυμία. Ενυδάτωση, ενίσχυση κολλαγόνου, αντιγήρανση, κοκ. Εσύ απλά θα έτρωγες αυτή που ένιωθες ότι χρειάζεσαι κάθε μέρα.
Όσο μαγικές κι αν ακούγονται, αυτές οι λιχουδιές ομορφιάς υπάρχουν! Και, όπως και τα περισσότερα beauty trends των τελευταίων ετών, προέρχονται από την Ασία. Εμπνευσμένες από την φιλοσοφία της παραδοσιακής κινέζικης ιατρικής, προωθούν την ιδέα ότι η ομορφιά και το φαγητό έρχονται από την ίδια πηγή. Εκφράζοντας την ιδέα της ομορφιάς από μέσα προς τα έξω, τα βρώσιμα beauty προϊόντα είδαν μια αναγέννηση τα τελευταία χρόνια, που πυροδοτήθηκε ακόμη περισσότερο από την ραγδαία αύξηση του wellness.
Όλο και περισσότερες εταιρείες ομορφιάς στην Ασία, και ειδικά στην Κίνα, προσθέτουν βρώσιμα προϊόντα στην γκάμα τους. Τα προϊόντα αυτά περιέχουν αγαπημένα skincare συστατικά, όπως νιασιναμίδη, κολλαγόνο και υαλουρονικό οξύ. Πέρα από βρώσιμα προϊόντα, η συγκεκριμένη κατηγορία περιέχει και νερά εμπλουτισμένα με κολλαγόνο. Για τη δημιουργία τους, εταιρείες καλλυντικών συνεργάζονται με μεγάλες εταιρείες τροφίμων ή ροφημάτων.
Έτσι, προκύπτουν ενδιαφέροντες συνδυασμοί
Κάπως έτσι δημιουργήθηκε στην Κίνα η δημοφιλής τάση όπου συνδυάζει περιποίηση προσώπου με sheet mask και snacks. Μάλιστα, μια μεγάλη εταιρεία καλλυντικών συνεργάστηκε με μια γνωστή εταιρεία παραγωγής κριτσινιών και μπισκότων στη δημιουργία kits με sheet masks και κριτσίνια εμπλουτισμένα με βιταμίνη Β.
Την ανάπτυξη των βρώσιμων προϊόντων ομορφιάς προμήνυσαν τα προϊόντα μακιγιάζ και περιποίησης από φρούτα και λαχανικά. Μια από τις πιο γνωστές εταιρείες που παράγει προϊόντα ομορφιάς βασισμένα σε διάφορες τροφές, είναι η Κορεάτικη Skin Food. Η επιτυχία του Skin Food συνδυαστικά με την αύξηση της βρώσιμης ομορφιάς, δείχνει ξεκάθαρα την προτίμηση του κόσμου για αυτά τα προϊόντα. Όχι μόνο είναι απίστευτα πρακτικά αλλά συνδυάζουν την απόλαυση ενός λαχταριστού snack με την περιποίηση του δέρματος. Το δεύτερο είναι επαναστατικό αφού η ζάχαρη και η σοκολάτα συχνά συσχετίζονται με την εμφάνιση ακμής. Όμως, με αυτά τα προϊόντα μπορείς να φας ελεύθερα χωρίς ανησυχία για το αντίκτυπο στο δέρμα σου.
Επιπλέον, δουλεύουν συνδυαστικά με την υπάρχουσα ρουτίνα περιποίησης σου και δεν χρειάζονται συνταγή γιατρού. Φυσικά, συνιστάται να μιλήσεις με το γιατρό σου πριν τα ξεκινήσεις αλλά μέχρι στιγμής δεν έχουν παρατηρηθεί ανεπιθύμητες ενέργειες. Ακόμα, πληρούν την επιθυμία των καταναλωτών για καινούργια, πρωτοποριακά launches από τις εταιρείες. Από την άλλη, όπως κάθε τι νέο, η αποτελεσματικότητα τους μένει να φανεί με την πάροδο του χρόνου. Παρόλα αυτά, οι πρώτες ενδείξεις είναι θετικές.
Έτσι κι αλλιώς η ομορφιά είναι μια κατηγορία που εξελίσσεται συνεχώς. Τα βρώσιμα beauty snacks φαίνεται να είναι η πιο πρόσφατη εξέλιξη που αναμένεται να κατακλείσει και τη Δύση. Εσύ θα τα δοκίμαζες;
Το savoirville.gr χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη.
Functional
Πάντα ενεργό
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.