Chips and Models
Ενώ στα fashion news θα περίμενες να διαβάζεις κάτι σχετικό με τα fashion weeks και κυρίως για το NYFW, εγώ θα σου μιλήσω για την 24η ετήσια Chip Week, ελληνιστί εβδομάδα πατάτας.
Και την αναφέρω, καθώς η Prudence Staite, διάσημη food artist, δημιούργησε τις φαγώσιμες «εκδόσεις» των διάσημων μοντέλων Kate Moss και Cara Delevingne, αλλά και των Eddie Redmayne και Benedict Cumberbatch. Τα έργα αυτά αποτελούνται από πατάτες, αρακά, bacon και μαύρη σοκολάτα, που χρησιμοποιήθηκε ως κόλλα. «Οι πατάτες είναι ένα σημαντικό στοιχείο του βρετανικού πολιτισμού και τι καλύτερο από το να γιορτάσουμε το Chip Week «μεταμορφώνοντας» σημαντικά icons της Βρετανίας σε βρώσιμα έργα τέχνης;» δήλωσε η καλλιτέχνις.
Oscar de la Renta Boulevard
Με αφορμή την εβδομάδα μόδας, που ξεκίνησε στην Νέα Υόρκη, ο Mayor Bill DeBlasio ανακοίνωσε ότι θα δωθεί σε δρόμο της Νέας Υόρκης το όνομα του Oscar de la Renta, που επεβίωσε τον περασμένο Οκτώβριο.
Σύμφωνα με το Women’s Wear Daily, η Λεωφόρος Oscar de la Renta θα βρίσκεται στο Bronx και η μετονομασία αυτή αποτελεί μέρος ενός νομοσχεδίου, που θα δώσει τιμητικά ονόματα σε άλλους 55 δημόσιους δρόμους.
Ας πέσουν οι μάσκες
Τρεις ισχυροί άνδρες της μόδας φοράνε τις μάσκες του και τις βγάζουν δίνοντας μια αποκαλυπτική συνέντευξη στο Harper’s Bazaar σχετικά με τις διαπροσωπικές σχέσεις στον χώρο της μόδας.
Ο λόγος για τον Karl Lagerfeld του οίκου Chanel, τον Olivier Rousteing του Balmain και τον Alber Elbaz του Lanvin. Σχετικά με την τάση να αποκαλύπτονται τα πάντα στην σημερινή εποχή αλλά και στον κόσμο της μόδας, ο Lagerfeld σχολίασε τα εξής: «Συνήθισα το γεγονός ότι δεν είμαι ανώνυμος πια», ενώ όταν η δημοσιογράφος του Harper’s Bazaar τον ρώτησε αν φοράει μάσκα, εκείνος απάντησε ότι φυσικά φοράει και είναι τα μαύρα γυαλιά ηλίου του. Όταν ο Rousteing κλήθηκε να απαντήσει ποιο ήταν το τελευταίο πράγμα που τον πλήγωσε σε αυτό το δύσκολο επάγγελμα, είπε «Το ότι κάποιοι κοντινοί μου άνθρωποι προσέβλεπαν σε μένα μόνο για την δουλειά». Τέλος, στην ερώτηση «Ποια είναι η μεγαλύτερη συνεισφορά σου στη μόδα μέχρι τώρα;» ο Elbaz απάντησε το ότι δίνει στις γυναίκες ομορφιά και άνεση στο ίδιο κομμάτι.
Τα απομνημονεύματα του Tommy Hilfiger
Ο Tommy Hilfiger θα εκδόσει βιβλίο από τον εκδοτικό οίκο Ballantine Books -μια έκδοση του Random House- με τις προσωπικές του ιστορίες από την παιδική και την νεανική του ηλικία, την πορεία του στη βιομηχανία της μόδας και την απόλυτη αποφαστικότητα, που τον οδήγησε να οικοδομήσει το ομώνυμο brand αξίας πολλών δισεκατομμυρίων δολλαρίων. Το βιβλίο θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο του 2015 για την 30η επέτειο του οίκου.
Το fashion brand του Hilfiger ξεκίνησε το 1985, ενώ μέσα σε μία δεκαετία χορήγησε τις περιοδείες θρύλων της ροκ και συμπεριέλαβε μεγάλους αστέρες στις διαφημιστικές εκστρατείες του. «Τα τελευταία 30 και πλέον χρόνια μπορώ να πω ότι ήταν μια τρελή διαδρομή γεμάτη σημαντικές στιγμές, που σημάδεψαν τόσο την καριέρα μου όσο και την προσωπική μου ζωή» δήλωσε ο σχεδιαστής.
Accessorize #livethemoment
Η καμπάνια των Accessorize για την συλλογή Άνοιξη-Καλοκαίρι 2015 έχει πρωταγωνίστριες τις Anna Speckhart και Rianne Haspels και φόντο την μαγευτική Maya Riviera του Μεξικό.
Πιο συγκεκριμένα, η συλλογή Azure χαρακτηρίζεται από το μπλε, που προσφέρει ηρεμία και χαλάρωση. Η συλλογή Tribe αποτελείται από κομμάτια σε γήινες αποχρώσεις και ουσιαστικά αντιπροσωπεύει μια σύγκρουση σχεδίων και χρωμάτων. Βασική πηγή έμπνευσης για την σειρά Paradise είναι η φύση με τις ροδακινί, κοραλί και aqua αποχρώσεις να κυριαρχούν στα botanical σχέδια της. Χαρακτηριστικά της συλλογής Sorbet είναι τα ρομαντικά σχέδια και τα λεπτεπίλεπτα υφάσματα. Η ναυτική ιστορία και τα δυνατά χρωματικά statements συναντιούνται στην εκρηκτική συλλογή Capri. Στη σειρά Ipanema κυριαρχούν λαμπερά σχέδια και έντονα αξεσουάρ, ενώ η συλλογή Beach μας εφοδιάζει με τα απαραίτητα beachwear κομμάτια, όπως διάτρητα γιλέκα και παντελόνες, καφτάνια σε neon χρώματα, μεγάλες tote τσάντες και όλων των ειδών καλοκαιρινά υποδήματα