Ο όρος hibernation στα ελληνικά μεταφράζεται ως “χειμερία νάρκη” ή “λήθαργος”. Αλλά πλέον είναι το νέο wellness trend, όσο και αν αυτό σου φαίνεται παράξενο. Αν σκεφτείς ότι πριν λίγα χρόνια, η τάση η οποία προωθούνταν από σειρές όπως το Sex and the City, ήταν οι έξοδοι, η έντονη κοινωνική ζωή, τα glamorous parties και τα χλιδάτα openings μαγαζιών. Θα μπορούσες να πεις ότι πρόκειται για ένα τέλος εποχής. Πλέον τα βράδια της Παρασκευής και του Σαββάτου, δεν μας βρίσκουν σε κάποιο hyped μαγαζί αλλά στον καναπέ του σπιτιού μας.
Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη γενιά των millenials. Είμαστε επίσημα στην εποχή της υπεραπασχόλησης και η έντονη κοινωνική ζωή πλέον είναι κουραστική, αλλά και ανθυγιεινή. Επικρατεί πλέον η άποψη ότι οι έξοδοι και το αλκοόλ δεν είναι αυτό που ο σύγχρονος άνθρωπος έχει ανάγκη. Αυτά που σου εξασφαλίζει μια καθαρή και υγιεινή διατροφή, η yoga ή ο διαλογισμός δεν μπορούν να αμεληθούν.
Το σύγχρονο cool κορίτσι
Το cool girl του σήμερα χαλαρώνει στο cozy υπνοδωμάτιο ή living room του, κάνει μάσκες, διαλογίζεται ή διοργανώνει dinner parties μαγειρεύοντας υγιεινές συνταγές. Αυτό γιατί σκοπός δεν είναι να αποκοπείς από τον υπόλοιπο κόσμο, αλλά ο χρόνος που θα διαθέσεις στον εαυτό ή τους άλλους να είναι ποιοτικός.
Το 2017 το “stay-in” χαρακτηρίστηκε από το Pinterest ένα από τα μεγαλύτερα wellness trends με τους χρήστες να θέλουν να επενδύσουν σε προσωπικό χρόνο και να περιποιηθούν τον εαυτό τους. Αναζητώντας οτιδήποτε σχετικό με το self care όπως winter baths, DIY masks, nail art και λοιπά. Δεν είναι τυχαία και η πληθώρα των βίντεο που υπάρχουν στο YouTube σχετικά με night routine και pampering.
Ένας παράγοντας που έχει ενισχύσει σε όλο αυτό είναι και η τεχνολογία που σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις πολλά από την άνεση του σπιτιού σου, πράγμα που σου εξοικονομεί χρήματα και χρόνο. Το να μείνεις μέσα πλέον δεν συνάδει με την τεμπελιά αλλά με την ευκολία. Την επιθυμία να περιποιηθείς τον εαυτό σου, τη διάθεση να κάνεις recharge τις μπαταρίες σου. Να ξεκουραστείς και να σκεφτείς τα πράγματα με πιο καθαρό μυαλό.
Άλλο ένα wellness trend που συμβάλλει στη φιλοσοφία του “stay-in” είναι το σκανδιναβικό Hygge το οποίο προάγει τη θαλπωρή και την παρέα, σε cozy ατμόσφαιρα όμως. Δεν έχει να κάνει με την απομόνωση αλλά με το gathering σε σπίτια όπου γίνονται συζητήσεις ήρεμες και χαλαρές. Η μόδα και η διακόσμηση μοιάζουν να ακολουθούν την αυτή τάση μιας και τόσο οι σειρές loungewear όσο και τα home προϊόντα υπάρχουν πλέον στα περισσότερα brands. Παντελόνια, πουλόβερ και κάλτσες από κασμίρι, άνετα κολάν και oversized φούτερ από τη μία. Λινά κλινοσκεπάσματα, μαλακές κουβέρτες και βελούδινα μαξιλάρια από την άλλη συνθέτουν σκηνικά που δύσκολα θα αποχωριζόταν κάποιος. Όσο δελεαστική και αν ήταν μια πρόσκληση για έξοδο.