Και ενώ εκείνη την ώρα νιώθεις θεά, όταν έρχεται η στιγμή να την ανεβάσεις, αναρωτιέσαι τι δεν σου αρέσει και εντοπίζεις όλες τις “ατέλειες”.
Αυτό είναι κάτι που συμβαίνει και σε εμάς πολύ συχνά και σίγουρα επηρεάζεται άμεσα από τη χρήση που κάνουμε στα social media.
Όταν περάσει καιρός και πέσεις πάνω σε αυτή τη φωτογραφία πάλι, σκέφτεσαι πως τελικά δεν ήσουν τόσο χάλια και ίσως έπρεπε να την έχεις ανεβάσει.
Γιατί συμβαίνει όμως αυτό;
Καταρχήν, δεν κρίνουμε αντικειμενικά.
Οτιδήποτε δοκιμάσουμε, δούμε ή ακούσουμε δεν κρίνουμε αν μας αρέσει ή όχι με βάση κάποια γνωστά και αντικειμενικά κριτήρια αλλά με βάση τις δικές μας προτιμήσεις και το γούστο. Κατά συνέπεια, εμείς ορίζουμε και το ύψος των απαιτήσεων που έχουμε και συνήθως έχουμε πολλές απαιτήσεις από τον εαυτό μας. Πάντα επικεντρώνουμε σε κάτι αρνητικό και όχι στο θετικό μέρος της φωτογραφίας για αυτό και νιώθουμε ανασφαλείς να την ανεβάσουμε.
Κάπως έτσι, δικαιολογείται και το γεγονός ότι οι πλαστικές επεμβάσεις για αισθητικούς λόγους όσο πάνε και αυξάνουν, γιατί οι γυναίκες κυρίως έχουν ως πρότυπα λάθος πρόσωπα, αυτά που βλέπουν στο ίντερνετ, χωρίς να σκέφτονται ότι είναι ψεύτικα.
Όταν πάλι ξαναβλέπουμε τις φωτογραφίες μετά από καιρό, μας κατακλύζει ένα αίσθημα νοσταλγίας και θεωρούμε πως τότε που τη βγάλαμε ήμασταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση από ότι σήμερα. Αυτό σε κάποιες περιπτώσεις ισχύει αλλά όχι πάντα. Η εμφάνιση ρυτίδων και οι αλλαγές στην εμφάνιση μας επειδή μεγαλώνουμε είναι μια αναπόφευκτη διαδικασία και το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να κάνουμε embrace και να χαρούμε το κάθε στάδιο της ζωής μας, και όχι να προσπαθούμε να το καταπιέσουμε και να προσαρμοστούμε στο καλούπι που προβάλλει η κοινωνία ως άρτιο και όμορφο.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Στην ίδια θέση βρέθηκε και η Courtney Cox, η οποία έκανε πολλές επεμβάσεις για να αλλάξει την εμφάνιση της και να διατηρήσει το πρόσωπο της σφριγηλό και νέο, μη βλέποντας την πραγματικότητα. Το αποτέλεσμα ήταν να παραμορφωθεί και να μετανιώνει σήμερα που ξέφυγε έτσι και έχασε τον έλεγχο, λέει και η ίδια.