Ανάμεσα σε όλα τα οικεία πρόσωπα που εντοπίζουμε στα fashion shows, ο Justin O’ Shea είναι ένας από τους πιο στυλάτους και κομψούς άντρες στο χώρο. Είναι μουσάτος, με χαρακτηριστικά γυαλιά ηλίου και χέρια γεμάτα τατουάζ να ξεπροβάλλουν από τα custom-tailored κοστούμια που λατρεύει. Θα μπορούσε να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο σε μια γκανγκστερική ταινία ή να ανήκει σε κάποιο motorcycle club. Είναι ο τύπος με το πιο σκληρό λουκ και όμως έχει διαπρέψει ως womenswear buyer. Είναι το πρόσωπο των ημερών, μιας και ο κορυφαίος ιταλικός οίκος ανδρικής μόδας, Brioni, ανακοίνωσε, προς έκπληξη όλων, τον Justin O’ Shea ως τον νέο creative director. Ήρθε λοιπόν η ώρα να τον μάθουμε απ’ έξω και ανακατωτά.
Ο Αυστραλιανός κύριος O’ Shea ξεκίνησε από ένα μικρό χωριό στη γενέτειρά του δουλεύοντα με τον πατέρα του στα ορυχεία και ξεπακετάροντας κουτιά σε σουπερμαρκετ. Αφιέρωσε τα 20s του στα ταξίδια δουλεύοντας σε μικρά μαγαζιά ρούχων σε Αυστραλία και Άμστερνταμ, ώσπου μετακόμισε το Λονδίνο και εκεί του δόθηκε η ευκαιρία να σημειώσει την πρώτη επιτυχία του. Δουλεύοντας για ένα showroom κατάφερε να βάλει την April 77 στο πασίγνωστο Dover Street Market του Λονδίνου. Ενώ αργότερα, χάρη σε κάποιον που γνώρισε τυχαία σε ένα ταξίδι του, πήρε την απόφαση και μετακόμισε στο Κουβέιτ για να αναλάβει τη θέση του buyer στην Al Ostoura, μια παντοδύναμη luxury retail αλυσίδα με πάνω από 40 καταστήματα στην περιοχή.
Το μεγάλο ρίσκο που στην πορεία αποδείχτηκε πως ήταν και το μεγάλο βήμα για την καριέρα του στη βιομηχανία της μόδας έγινε όταν μπήκε στην οικογένεια του MyTheresa.com το 2009. Το αρχικό in-flesh-and-blood multibrand κατάστημα MyTheresa ιδρύθηκε το 1987 στο Μόναχο από τους Susanne and Christophe Botschen ενώ το online κατάστημα MyTheresa.com ξεκίνησε μόλις το 2006. Την περίοδο που ανέλαβε ο O’ Shea το online κατάστημα ήταν ακόμα πολύ μικρό και από τους πρώτους μήνες κιόλας εκτοξεύθηκε με τους αρχικούς 20 εργαζόμενους να ξεπερνούν τους 200, ενώ τη χρονιά εκείνη ο τζίρος του MyTheresa.com χτύπησε κόκκινο. Η εμπιστοσύνη που έδειξαν οι ιδιοκτήτες του MyTheresa στον badass Αυστραλιανό με το μαύρο τζιν ήταν η καλύτερη κίνηση που θα μπορούσαν να κάνουν ποτέ, πράγμα που ο Justin φρόντιζε να αποδεικνύει μέχρι και την τελευταία ημέρα της υπέροχης συνεργασίας τους.
Αμέσως μετά την αποχώρησή του από τη θέση του global fashion director στο MyTheresa.com, ο O’ Shea τρίβει τα χέρια του για να αναταράξει και τα νερά του οίκου Brioni από τη θέση του creative director. Πρόκειται για έναν οίκο με τεράστια ιστορία στο ανδρικό ντύσιμο με ένα portfolio που περιέχει μέχρι και James Bond custom-tailored suits.
Ο O’ Shea δεν έχει καμία εμπειρία στο design αλλά αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα το 2016. Αντιθέτως, η απόφαση του Brioni να αναθέσει τον ηγετικό ρόλο σε έναν αστέρα του streetstyle αντικατοπτρίζει τη νέα φύση της θέσης αυτής, η οποία πλέον έρχεται με μια γκάμα από επιπλέον ευθύνες πέρα από το σχεδιασμό ρούχων. Σήμερα, o creative director πρέπει να έχει το ταλέντο να μεταλαμπαδεύει το όραμα του οίκου, αναλαμβάνοντα τα πάντα, από τις δημόσιες εμφανίσεις μέχρι και τα social media. Αναμφισβήτητα ο O’ Shea έχει όλα τα φόντα για να διαπρέψει και σε αυτό μιας και ήδη έχει αφήσει το στίγμα του ως προσωπικότητα στο χώρο της μόδας με το μουσι, τα τατουάζ και τα αυστηρα 3-pieces κοστούμια του που τον έχουν κάνει ιδιαίτερα αναγνωρίσιμο ως streetstyle badass star στις fashion weeks, με πάνω απο 80000 followers στο Instagram!
“ Η μοναδικότητα και η πλούσια κληρονομιά του οίκου Brioni με έχουν συναρπασει. Αυτός ο οίκος έχει όλα τα κομμάτια του παζλ, τη δεξιοτεχία, την ποιότητα και το απίστευτο αρχείο. Λαχταρώ να ερμηνεύσω από την αρχή όλα αυτα τα στοιχεία και να τα συνδέσω άμεσα με τον καταναλωτή του σήμερα” σημειώνει ο επιτυχημένος businessman.
Η επίστευτα επιτυχημένη και διαρκώς ανοδική πορεία του Justin O’ Shea δεν οφείλεται σε πτυχία και τίτλους. Οφείλεται πρώτα από όλα στην ταπεινότητα του και αγαπάει όλα τα στάδια της δουλειάς του από τη στιγμή που φτάνει το ρούχο στο κατάστημα μέσα στο κουτί. Σύμφωνα με τον ίδιο αυτό οφείλεται στις ρίζες του και ποτέ δεν ξεχνάει από που ξεκίνησε, έχοντας τότε την εντύπωση πως όλη του τη ζωή θα ανοίγει κουτιά και πως θα ήταν χαρούμενος με αυτο.
“Δεν πιστεύω ότι τα πτυχία είναι τόσο σημαντικα, δε χρειάζεται να έχεις τόσες γνώσεις για όλα για να είσαι καλός σε μια βιομηχανία που βασίζεται στο καλό γούστο. Πήγαινα από χώρα σε χώρα προσπαθώντας να ανακαλύψω τι θέλω να κάνω, δουλεύοντας σε καταστήματα και showrooms απλά και μόνο για μπορέσω να αποδείξω στον κόσμο ότι θέλω πραγματικά να είμαι στη βιομηχανία της μόδας. Απλά δούλεψε σκληρά και ο κόσμος θα σε αναταμείψει.”
Αυτή είναι η συμβουλή ενός ώριμου και πετυχημένου επιχειρηματία που ξεκίνησε από το μηδέν και διαπρέπει σε κάτι που αγαπά. Είναι ο χρυσός κανόνας της επιτυχίας.